5 september 2016

IKEA WANTIES

Allmänt om mig

 
Måste verkligen ta en tripp till IKEA så snart som möjligt och införskaffa mig lite nytt till rummet. Speciellt denna dubbelsängen med namnet Brusali som jag spanat in i evigheter. Har bestämt mig och ska ha en ny säng! Och helst så fort som möjligt. För när jag väl bestämt mig för något jag vill ha så vill jag ha det direkt, hehe. Byrån vill jag också ha men det får vänta lite. Spottade även dessa två höstiga & fina blockljusen på hemsidan som jag tänkt kika in i affären. 
Caroline

Ikea har mycket fint! Jag har en sån byrå jag med, väldigt praktisk och fin =)

Anita

Snygga ljus :D

Sofie

Åh jättefina. Men ljusen var extremt jävla äckliga fula ljusjävlar. Men allt annat var fint <3

Svar: Du vet att jag kan spåra din ip-adress va? :)
CECILIA "CAICAI" LIND

MALIN

Sängen är såååå fin! Kram

Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Vill också ha ny säng! Får ta en tripp till IKEA en dag och testa olika :D

FRÖKENTV

fint

Alice

ikea har riktigt fina saker!

Martina

Vilka nice saker!! Den där sängen skulle jag gärna ha!

Sara

fint! :) Har den byrån, jättebra :)

Bambi

Gillar byrån skarpt :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Så fina saker :)

Michelle

Vi har brusali och den är såå fin!! Vi har byrån också, jättefin och praktisk :-)

mallan

Åh men så fina! :)

Celine

Åh älskar ljusen! Vill ha!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress