Har du älskat någon på riktigt? Ja det har jag
Har du blivit dumpad?
 Nej, det har jag faktiskt aldrig
Är utsidan viktigt? Skulle vilja säga nej, men tror nog det har en liten betydelse. Måste vara attraherad av min partner.
Kan dina föräldrar lita på dig? Ja, jag berättar inte ALLT. Men jag går i princip aldrig bakom deras rygg.
Hade du kunnat vara ihop med någon som är tio år äldre? Just nu? Nej. Eller jovisst om det handlade om Niall, hehe. (fast det är bara 6 år mellan oss)
Hur ofta gråter du? Ganska ofta faktiskt, men väldigt ofta över onödiga saker
Har du några rykten efter dig? Inte just nu hoppas jag, men jag har haft i omgångar.
Har du spridit ett rykte någon gång? Tyvärr så har jag nog det, vem har inte? Men har aldrig startat ett.


Favoritband? One Direction
Favoritmaträtt? Så svårt! Kanske gyrostallrik/rulle, mormors kroppkakor, ugh jag vet inte!
Favoritskådespelerska/skådespelare? Johnny Depp, Leonardo Dicaprio, Keira Knightley, Anne Hathaway, SÅ många.
Favorit film? She's the man, Con Air, Saw-filmerna, Shutter Island, åh vet inte där heller.
Favoritlåt? Don't Forget Where You Belong, med the one and only, One Direction.


Ditt favoritämne i skolan? Svenska & Engelska
Vilket ämne gillar du inte? Matte & NO, blä
Har du ett jobb? Nej 


Är du utseendefixerad? Ja det skulle jag nog säga, men det finns klart personer som är värre.
Sminkar du dig varje dag? Nej inte nu på sommaren, men annars ja.
Hur fixar du ditt hår? Inget märkvärdigt alls, bara borstar det i princip
Använder du lösnaglar? Har gjort det några gånger, men är hopplöst när man är basketspelare
Använder du löshår? Nej, aldrig testat ens

 

Skulle du kunna vara vän med någon som går på droger? Ja, men skulle försöka få den att sluta
Skulle du kunna förlåta otrohet? Svårt att säga, men nej tror inte det.
Skulle du kunna plastikoperera dig? Ja det skulle jag nog kunna, men är inget jag vill direkt.
Skulle du kunna flytta utomlands ensam? Ja kanske i framtiden!
 
 
josephine

Ha en underbar dag och lycka till med din fina blogg, kram<3

Hmmmm

Asså omg din blogg asså bara OMG

Alice

Roligt att läsa :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Så kul att få läsa! :)

Kattis

Kul att läsa!:)

jessy

Rolig lista!

Pauline

rolig lista!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress